Salam Ramadhan



Assalamualaikum dan salam utk semua yg sudi menjenguk belog saya.... Harap korang semua sihat walafiat hendaknya. Lebih-lebih lagi tinggal beberapa hari saja lagi Ramadhan bakal tiba. Persiapan menghadapi Ramadhan kali ini bagaimana? Baik dari segi mental mahupun fizikal semuanya harus bersedia. Jadual waktu berbuka puasa dan imsak 2010 dah ada ke belum? Kalau belum, sila print cepat-cepat! Tapi  kawasan Kuala Lumpur dan Putrajaya sahaja lah.. Untuk jadual waktu berbuka puasa bagi semua kawasan, sila rujuk website Jabatan Kemajuan Islam Malaysia ( JAKIM). Jgn lupa ucapkan terima kasih kat JAKIM... Terima Kaseeeh JAKIM!!!

Nampaknya Ramadhan kali ini pun tak dapat meraikannya kat kampung.. huhuhu... Tapi Insyaallah ada kesempatan pertengahan bulan nanti igt nak balik.. if time permits lah....

Okkeh...ini ada sms menarik sempena Ramadhan utk korang semua. Aku dpt sms dari adik sepupu aku semalam..

Salam'alaik...
Nama sy Syaaban,
Saya ingin mengingatkan anda bhw jiran sy iaitu Ramadhan akn dtg mengunjungi anda x lma lg brsama isterinya iaitu Rezeki & kedua2 anaknya iaitu Sahur & Iftaar...
Mrk akn dtemani olh ketiga2cucunya iaitu Rahmat, Barakah & Keampunan...
Mrk akn pulang slps 30 hari dgn menaikipesawat pnerbangan Eidul Airline...
Hargai mrk & anda akn mndpt pahala yg b'lipat kali ganda!!
Insya'ALLAH
Ameen..
~ salam Ramadhan ! :-)


Waahhh.... kretip betol budak2 zaman skang.. Nak lagi banyak sms menarik sempena Ramadahan, sila lawat belog BestSMS...

Ok semua, selamat menyambut Ramadhan.. Ahlan wa sahlan ya Ramadhan...Maaf dipinta dan semoga Ramadhan kali ini membawa limpah rahmat buat kita semua. Ameen...

Jumpa lagi... daaaaa!


Salam Ramadhan dan salam kasih sayang,
Powered by Blogger.