Goodness and Thank You

>> Jul 7, 2014


بسم الله الرحمن الرحيم dan السلام عليكم


" Dan apa saja kebaikan yang mereka kerjakan, maka sekali-kali mereka tidak dihalangi (menerima pahalanya). Dan ingatlah, Allah sentiasa mengetahui akan keadaan orang-orang yang bertaqwa " Al-Imran : 115

Kebaikan tanpa sempadan. Baik bangsa mahupun keturunan dan agama. Biar sekecil apa pun pasti besar disisiNya. Mudah-mudahan kita tergolong dalam kalangan orang-orang yang berbuat kebaikan ikhlas keranaNya.

:).


Dah lebih seminggu berpuasa...cepatnya alahai! Hujung minggu pertama puasa ni ambil masa sekejap balik kampung suami sambil-sambil tengok rumah yg nk sewa nanti. Alhamdulillah dah dapat kunci rumah dan terima kasih dekat mertua semua ngan adik-adik ipar yang baik hati sebab sudi tolong datang cuci dan bersihkan rumah. Malu oi tak sempat nak duduk lama cuci rumah sama-sama. :p



Bye Penang...Sekejap je pun balik kb boleh pi bantai tido :D 


Hari ni excited pegi keje, pagi-pagi lagi dah turun rumah. Maklum la semalam kan dah ambil cuti rehat :D. Tapi betul la kan malang tak berbau orang dulu-dulu cakap. Boleh pulak terpijak paku karat hari ni. Elok je jalan rasanya. Benda nk jadi. Ye la pakai flat shoes je kan..mau paku tak menusuk terus masuk ibu jari kaki. Menangisss oi malu kat orang. T_T.

Alhamdulillah dah pergi inject *yang ni pun sakit* ambil ubat semua mintak mc balik rehat. Sambung cuti lagi sehari :).*sambil rehat sambil update blog :D*

So. Terima kasih. Dekat semua insan-insan baik hati yang sudi tolong. Tolong cabut paku, picit darah tu keluar, yang tolong tadi. Family yang tolong semalam. Dan juga terima kasih buat semua yang memudahkan urusan kami. Doa saya semoga Allah Taala balas semua kebaikan mereka pada saya dengan lebih kebaikan. Ameen :)



Dan juga salam Ramadhan buat yang singgah. Ramadhan Kareem.



 ♥,
  myaada

Read more...

footer social

Google+ Followers

Followers

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP