pagi pagi exercise laa cket - brain teaser

>> Jan 26, 2011


Assalamualaikum :)

lama takde tulisan. maksud saya post la. dengar je la lagu yg ada tu kalau dah masuk. ea tak. pagi ni nak eksesais sikit. sikit tak banyak. mari lah kalau nak join. tak berat pun.

mulakan dengan yg ringan-ringan dulu.warm-up orang melayu cakap

straight je kan.

kedua kita buat tenung-tenung . fokus kat titik hitam kat tengah-tengah. lama-lama tengok jadi macam mana

warna yg lain akan hilang! sejuk kan. bukan.cool rite.


next, sabar. saya kena belajar tak tergopoh gapah

pinggan pecah.
tenung lama-lama kat matanya. magic akan berlaku! 


tegok kat bawah. ke arah mana putaran roda di bawah? kiri atau kanan?

pasti kedua2 arah. cuba fokus.



percaya tak dua garisan tu sama panjang. amek pembaris ukur sekarang. susah susah nak ukur


seterusnya, anda lihat anak panah ke kiri atau kanan? lain org lain penglihatannya. betul ke macam tu?

kiri dan kanan

ok dah. erk jap. last. simple. awak nampak tak burung kat bwh ni?

dan juga seorang lelaki bersembunyi di situ. best kan. semuanya hanyalah ilusi optik semata-mata. hebatnya otak. SUBHANALLAH.


ok ni betul2 dah habis eksesais. tinggal dulu. layan la lagu jiwang tu. kalau annoying tutup je lah. :) jumpa lagi..



myaada

Read more...

seumpama hujan

>> Jan 10, 2011

rain
peaceful. calm. happy
rain
sorrow. pain. violence
rain
love. kindness. kisses
rain
cry. hurt. hate
rain
stay
rain
go

~rebecca leonard~


terima kasih kawan. terima kasih sahabat. terima kasih taulan. :) 



♥ love,

myaada

Read more...

selamat buka sekolah kanak-kanak

>> Jan 3, 2011


hari ni dah mula sesi persekolahan kann... jeless T___T.. teringin nak pakai uniform sekolah rendah balik. kayuh basikal ke jalan kaki pergi sekolah. mula-mula masuk darjah satu kan sangat best. igt lagi muka cikgu kelas yg garang tu nama dia cikgu ayob. misai dia lebat macam sarjan misai gerak gerak gerak khasss. ooh dia tak garang lah cuma misai dia membuatkan dia nampak garang. tgok muka mmg dah nak terkencing. hihi. terima kasih cikgu sbb jadi guru kelas kami

lepas tu bab nak mula berkawan. segan-segan nak tanya nama kawan sebelah. padahal senang je nak buka mulut cakap hai awak nama ape? nama kite bla bla bla... pastu mula lah bila dah hilang segan malu semua nak pergi kantin koop sama-sama berkepit. perempuan aje :) seronoknye hidup..

lepas tu dpt beratur pergi tapak perhimpunan dgn bisingnya. takyah kesah la pengawas tu nak marah pun.. kami kan baru darjah satu fun la bising pun. kalau cikgu disiplin dtg aah baru lah kesah. haha!


gambar google. seronok kann berdiri dgr cikgu ceramah. seronok lagi bila ari nak hujan dalam hati doa cepat cepat la hujan turun penat dah berdiri ni peluh peluh lagi. uhh baik nya budak ni :D. banyak sungguh kenangan

semalam pergi sg congkak. celebrate the day before start sekolah. kami pun enjoyyy sama! esok-esok dah sekolah belajar sampai pandai org tua cakap.


selamat bersekolah semuanya. tadika rendah menengah. buai laju-laju sampai cucur atap, belum tumbuh gigi dah pandai baca kitab. sukses.

dan ini award dari cik plud.. thanks a lot mira for the sweet bear here




 its me
myaada

Read more...

footer social

Google+ Followers

Followers

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP