selamat buka sekolah kanak-kanak


hari ni dah mula sesi persekolahan kann... jeless T___T.. teringin nak pakai uniform sekolah rendah balik. kayuh basikal ke jalan kaki pergi sekolah. mula-mula masuk darjah satu kan sangat best. igt lagi muka cikgu kelas yg garang tu nama dia cikgu ayob. misai dia lebat macam sarjan misai gerak gerak gerak khasss. ooh dia tak garang lah cuma misai dia membuatkan dia nampak garang. tgok muka mmg dah nak terkencing. hihi. terima kasih cikgu sbb jadi guru kelas kami

lepas tu bab nak mula berkawan. segan-segan nak tanya nama kawan sebelah. padahal senang je nak buka mulut cakap hai awak nama ape? nama kite bla bla bla... pastu mula lah bila dah hilang segan malu semua nak pergi kantin koop sama-sama berkepit. perempuan aje :) seronoknye hidup..

lepas tu dpt beratur pergi tapak perhimpunan dgn bisingnya. takyah kesah la pengawas tu nak marah pun.. kami kan baru darjah satu fun la bising pun. kalau cikgu disiplin dtg aah baru lah kesah. haha!


gambar google. seronok kann berdiri dgr cikgu ceramah. seronok lagi bila ari nak hujan dalam hati doa cepat cepat la hujan turun penat dah berdiri ni peluh peluh lagi. uhh baik nya budak ni :D. banyak sungguh kenangan

semalam pergi sg congkak. celebrate the day before start sekolah. kami pun enjoyyy sama! esok-esok dah sekolah belajar sampai pandai org tua cakap.


selamat bersekolah semuanya. tadika rendah menengah. buai laju-laju sampai cucur atap, belum tumbuh gigi dah pandai baca kitab. sukses.

dan ini award dari cik plud.. thanks a lot mira for the sweet bear here




 its me
myaada

No comments:

Powered by Blogger.