terharu melihat gigihnya kalian :)

Monday, December 27, 2010

hari ni kan, dok umah jer. hari best day katanye harus la cuti. ooo bukan lah, kelas stat esok...sungguh hari ni tak la bosan sebab kanak-kanak  ini membuatkan hati berair terharu*pujangga* setelah sepagi menjadi bibik bersuara lantang huru hara alkisah petangnya mereka menghadiahkan kad-kad yg cantik cantik ni yg takkan anda jumpai di mana mana kedai kad kahwin

karya karya terunggul 2010

kad besar kakak bg sbb dah abes darjah 6 kenalah buat besar. kad merah plus adiah merah kak ngah munazzah. kad pelangi dgn adiah bungkusan nasi lemak kak ngah syarah bg


walopon korang amek je lebihan sisa kenduri kat ruang tamu tu jadikan adiah haruslah diberi pujian kanak-kanak semua. effort yg amat bagus :D. ayat jiwang mcm tahun tahun lepas jugak. masing-masing minta ampun minta maaf macam kad hari raya.adeh!

terharu lagi T____T bila syafi ariz*nama baru afi* bagi kad dan hadiah rumah jugak walau tak menang mari menari pun

karya terunggul syafi ariz 2010

" rumah besar tu umah along. yg kecik tu umah kawan along.."
" huihh umah along tepi pantai ke..?" *nada bersungguh*
" ye la...along nanti kaya umah besar la..."
" kereta tade pun?"
" afi tak pandai lukis kereta..."
" T_______T...ni yg garis garis ni ape...? "
" padang bola!"
" T______________________T "


dpt adiah padang bola. adeh afi! sungguh terharu. isk!

terharu sampai gelak gelak. gigih sungguh kanak-kanak ini. cuma dpt ckp terima kasih je

akhirnya nak kata, tanpa sepotong yg mcm ni


tak akan ada kek empat segi cantik lengkap sebegini


hidup pun begitu. saling melengkapi. :) opss. hari ini tinggal kenangan. tata


♥ lots of love,

 myaada

1 comment:

  1. epy belated besday..ade award tuk anda

    http://pludcorner.blogspot.com/2010/12/award-from-ainulhusna.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.