Entri Ogos


Pejam celik pejam celik, semalam dah masuk bulan Ogos dah. Cepatnya masa berlalu meninggalkan segala kenangan yang tersisa. Ogos. Bulan Lapan. Bulan Kemerdekaan Malaysia. Negaraku dah merdeka selama 53 tahun sudah. Alhamdulillah. Moga Malaysia kekal harmoni selaras dengan tema hari Kemerdekaan  pada tahun ini  “1Malaysia Menjana Transformasi”. 



Bulan ni juga kita muslimin muslimat akan menyambut Ramadhan Mubarak. Dah tak lama dah. Minggu depan dah. Macam mana persiapan puasa? Bagi yang kena ganti puasa of course la kena cepat-cepat setelkan puasa ganti yg tertunggak :) Kalau tak sempat nak ganti, sila lah buat bayaran fidyah puasa dan ketahui macam mana nak kira bayaran fidyah puasa melalui kalkulator Fidyah. Sila buat kiraan..! =D



Selamat meyambut Ramadhan yg bakal tiba. Nanti nak pergi beli kurma plus kismis byak2. Stok sahur ngan buka puasa. Okey, have a nice day all.. Kena sambung wat assignment.. Tanak jadi cam lazy cat kat bwh nie.. Chaiyok!!


Syokk je tido kat situ..Uhuhhh!


Salam Sayang,


 :: Kenangan Terindah tetap dihati ::

No comments:

Powered by Blogger.