PESTA BELON

Wednesday, March 25, 2009

Salam..

Suppose nak posting entry ni beberapa hari yang lalu...tapi tak sempat...sekarang ada mase curik cket...

Aritu kitorang sempat gi Putrajaya nak tengok belon konon nyer...tapi alih2 sampai belon dah nek entah kemane terbangnya...ramai jugak la orang kat situ...bawak anak2..kebetulan still cuti sekolah lagi...tiket nak naik belon pun abis...

Ni dia gambar2 yang sempat snap..tapi sorii tak cantek...sebab tak cekap dalam bab mengambil gambar...ada beberapa keping je...



Sume gambar diambil dari jambatan..nampak tak cantekk...huhuhu...
Tapi yang ni yang tercantekkk...rase cam cumel je gambar ni..hahaha...sebab diri sendiri yang amek...

Cantekk takk....okey la kannn...('0')...

Enjoy the pics...

No comments:

Powered by Blogger.