Adam ♥ Hawa

Friday, September 14, 2012

بسم الله الرحمن الرحيم  dan السلام عليكم



Nadiya Nissa memang buat mataku berair..T_T. Emo.


Malam ni tak ada kat tv. Macam lambat je minggu depan. Haha. Semata-mata Adam dan Hawa. Memang tak sabar kan nak tunggu setiap episod. Setengah jam macam tak cukup je. Walau dah tahu ending macam mana, still tunggu nak tengok drama ni jugak. Sebab best. Setelah drama Bicara Hati kukira tak menusuk kalbu sangat. Personal opinion.

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati - muara hati


Dimana bumi kau jejak,
Tetap singgahmu pada dia,
Meski diuji,
Cinta Ilahi terpatri,
Moga Syurga ketemu nanti.



Happy weekend dan selamat hari Malaysia, Malaysians!



♥, 

myaada

No comments:

Powered by Blogger.