Friday, November 27, 2009

Salam Iduladha...

Raya Haji datang lagiii... Okey...sempena hari yang mulia ini bersamaan dengan 10 Zulhijjah, selamat hari raya Iduladha diucapkan kepada ...
Saturday, November 14, 2009

Laptopku diserang virus...!

Benci betuuulll....baru je format laptop alih2 ada plak virus yang gatal nak masuk...ni amek dari laptop adik aku ni..sebab gi cucuh pendriv...
Tuesday, October 27, 2009

Kenapa 'malas' sangat nie....

Laaa......dah lame tak terupdate blog ni upernyer.... lebih 2 bulan dah?? Cam tak caye je....hehe.... Aduuhh.... kan bagus kan kalo otak kit...
Saturday, August 22, 2009

Salam Ramadhan

Ahlan Wasahlan Yaa Ramadhan.... Dikesempatan ini sy ingin mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan dan menjalani ibadah puasa buat sem...
Wednesday, July 22, 2009

Kembali Update Blog

fuhhh...dah lama tak menulis dalam blog ni....sorry my dear diary...got many work to do... lepas balik kampung sekejap ari tu, tak sangka da...
Sunday, June 07, 2009

Seminggu di Desa

Salam, Diary Dearest... Owhh....dah lama rasenyer tak mengupdatekan blog sy nie...dekat sebulan after my practical training, balik kampo...
Powered by Blogger.