EARTH OUR 2010 - Turn Out Your Light, Show Our Support

Wednesday, February 17, 2010

Pernah tak terfikir apa akan jadi dengan Bumi ni 50 tahun akn datang? Ada tak lagi pokok-pokok , gunung ganang yang menghijau... air laut yang nan kebiruan? Sekarang ni pun, suhu dah makin panas. Panas sgt! . Sampai mencecah 36.6 C dekat Perak
( mengikut laporan ari ni la)..

Kenapa ya? Manusia dah tak semakin pentingkan bumi ke? Selamatkah generasi kita yang seterusnya? Anak-anak kita macam mane pulak?? (takde anak lagik...hehe...)

Tahun ni, sama macam tahun lepas. Earth Our telah diorganizekan lagi oleh WWF. Oleh yg demikian, jom kita ramai2 menyahut seruan ini dengan tidak menyalakan lampu pada

27 MARCH 2010, 8.30pm


selama 1 jam shj. Sekejap je kan..... Tunjukkan bahawa kita amat menghargai BUMI kita ini .... LETS SHOW OUR LOVE togeda geda!!


~Save Our Planet~


Nak tahu lebih info klik pada gambar bawah atau atas, atau sini atau sini.. XoxO!!


My Lantern


So, ape lagi?? Jom sertai bersama!!



:: Save Our Earth! Save Our Next Generation!

No comments:

Powered by Blogger.